Praktycznie każda firma inwestuje w gadżety promocyjne. Zazwyczaj takie działanie ma konkretny cel i są one wręczane różnym osobom w określonych sytuacjach. Z tego powodu zanim postanowisz zlecić wykonanie upominków z nadrukiem logo twojej firmy, zastanówmy który moment jest na to najlepszy.

Podbijanie rynku

W każdej branży jest konkurencja, która prześciga się w sposobach na zdobycie klienta. Najprostszym zabiegiem pozwalającym odróżnić się od innych jest inwestycja w estetyczne i adekwatne upominki promujące daną markę.

W ten sposób już na pierwszym spotkaniu z potencjalnym klientem możesz rozpocząć rozmowę wręczając mu mały upominek z logotypem twojej firmy. Takie działanie może przenieść dyskusję na zupełnie inny, pozytywny tor. Dodatkowo masz pewność, że po odbytej rozmowie oprócz pozostawionej wizytówki i wniosków pozostanie miła pamiątka.

Rekrutacja nowych pracowników

Klienci są bardzo istotni, jednak bez pracowników żaden pracodawca nie byłby w stanie być z nimi w kontakcie. Chcąc od początku zadbać o nowych podopiecznych oraz pozytywnie nastawić ich do miejsca zatrudnienia, już podczas podpisywania umowy warto wręczyć im mały gadżet lub zestaw upominków firmowych.

Ten naturalny sposób nie tylko “ociepli” wizerunek przedsiębiorstwa, ale jeśli upominki będą praktyczne, przyczyni się do jego promocji poza siedzibą np. wśród znajomych pracowników.

Prezenty w konkursach Social Media

Jak wynika z badań CBOS ponad 86% Polaków nie lubi reklam tradycyjnych. Z tego powodu rynek musiał przekształcić się, aby stworzyć nowe formy docierania do klientów poszczególnych marek. Jedną z nich jest m.

in. tworzenie i umieszczanie wartościowych treści lub konkursów z nagrodami w portalach społecznościowych. Warto przemyśleć strategię takich działań, ale z pewnością użytkownicy docenią funkcjonalne i estetyczne zestawy upominkowe firmy, nawet jeśli znajdą się na niej elementy z jej identyfikacji wizualnej.
Lista sytuacji, w których można skorzystać z tego typu rozwiązań z pewnością mogłaby być dłuższa. Z drugiej strony nawet już te trzy wskazują na dużą funkcjonalność gadżetów w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.